tisdag 24 maj 2011

Bol´s kennel - träff.

Bilder är även utlagda på Bol´s hemsida.

Dixi och lillmatte

Bror Bruno

Pappa Ecco och sonen Erik

- Muckar du med mig grabben?

- Då åker du på en snyting!

Tyra vet hur söt hon é

Söta Tyra med vackra sidan till

Cinco och Åke i glad gallopp

- Jippiiii...! - Hinner du med brorsan?

Hoppsan, inte krocka!

Bruno och syster Tyra

- Wow, det här var skoj!

Folk på hela gården

Glada ungdomar!

- Kawabonga!

Raggen reser sig...

...det var ju inget farligt här!

- Skutt skutt igen!

Man måste vila lite emellanåt

- Vem har kissat här?

Tyra spelar fortfarande på hur söt hon é

- Släpp mig, jag vill leka!

Dixi får en skön skuggplats

Cross njuter av solen på åkern

- Nu får vi leka igen! Här kommer jag! -säger Tyra.

- Ta det lugnt nu alla, säger Åke

- Waaaah! Spriiiiing!

Cinco tätt följd av Erik

- Nu tar vi en paus i skuggan! -säger alla.

Tyra är nöjd med dagen

Hemma: - Måste jag mera? Kan jag inte få sova här?